Srčna komunikacija in odnosi z javnostmi​

Založbe - Cenik

Ponudba Oktober 2020

Eno izmed najboljših orodij za oglaševanje knjig je kombinacija medijske prisotnosti in konsistentne prisotnosti na družbenih omrežjih. Kombinacija teh dveh komunikacijskih kanalov pospešuje prodajo vseh knjig založbe in ne samo tistih, ki se direktno oglašujejo.


Za potrebe akcije, ki je podprta skozi različne komunikacijske kanale, je potrebno oglaševano knjigo izpostaviti na spletni strani, po potrebi urediti oz. nadgraditi tudi sam opis knjige.

  • Založba s pomočjo medijskih objav dostopa do tistih ciljnih skupin ljudi, do katerih sama nima neposrednega dostopa. Medijska prisotnost omogoča različnim skupinam ljudi dostop do vsebin, ki se direktno nanašajo na knjige, ki jih oglašujemo (povzetki knjig, osebno napisani članki po predlogi knjige, članki o aktualnih tematikah, ki se povežejo s knjigami, intervjuji z avtorji knjig, intervjuji s strokovnjaki s področja, ki jih obravnava knjiga ipd.) 

Z medijsko objavo ustvarjamo povpraševanje po knjigi, s tem pa posredno pritegnemo potencialne stranke k nakupu knjig v knjigarni ali direktno prek spletne strani založbe. 

Bralci vsebin, ki jih pripravimo za medije tako obliko promocije ne doživljajo kot direktno reklamo za knjigo, ampak, kot vsebino, ki je podprta tudi s strani medijev.

  • Oglaševanje prek družbenih omrežij pa omogoča založbi direkten stik s svojimi strankami. Je orodje s pomočjo katerega založba ves čas komunicira s svojimi strankami, ohranja njihovo pozornost in sledenje ter vzpostavlja odnos do vsebin, povzetih po knjigah. 

Obiščite stran s promocijskim vzorcem (kliknite na sliko)

Mesečni plan s poudarkom na eni knjigi v kombinaciji z drugimi knjigami!

** (Cene veljajo v primeru, da se odločite za vsaj dve storitvi.) **

Medijske objave – 500 €/mesec

  • 4 medijske objave za posamezno knjigo

  • nadgrajen opis knjige na spletni strani (vsebinsko – prodajni opis)

  • priprava člankov/povzetka knjige ali intervju z avtorjem oz. z nekom, ki je strokovnjak na področju, ki ga knjiga obravnava

  • vsaj 1 nagradna igra na družbenih omrežjih medijev, kjer knjigo oglašujemo. Preko všečkov in deljenja nagradne igre se dosega še večji krog ljudi, ki bi jih knjiga zanimala.

Družbena omrežja – 300 €/mesec

  • Dnevne objave na FB, IG (+Story). V kolikor založba nima IG ga vzpostavimo, saj gre za socialno omrežje, ki je v porastu. Uporabljajo ga večinoma mlajše generacije. Glede na to, da gre za drug profil uporabnikov se primerno temu prilagodijo objave na IG. Poleg tega se dnevni Storyji za FB stran ustvarijo na IG, od tam pa se delijo tudi na FB in dodajo med Highlightse na IG.  
  •  
  • Po dogovoru z založbo se pripravijo sponzorirane objave in oglasi z vnaprej dogovorjenim budgetom, kar financira založba

Video material – 250€/mesec

Video objava, ki je direktno naložena na FB ali IG ima veliko večji doseg kot povezava do posnetka, ki je naložen na You Tube kanalu. Veliko večji doseg ima tudi od katerekoli druge oblike objavljanja na socialnih omrežjih. 

  • Priprava 4-ih splošnih produktnih video posnetkov v trajanju od 15 do 30 sec.
  • Priprava 2-eh video posnetkov, v katerih se berejo izbrani odlomki iz knjige  v trajanju do največ 5 minut

Mailingi – 250€/mesec

Z mailingi vzpostavljamo dolgoročno povezavo z zvestimi strankami (registrirani uporabniki na spletni strani). Z mailingom obveščamo stranke o novih knjigah, akcijah, zanimivih vsebinah, dogodkih ipd. 

Pripravimo osebno napisano zgodbo/članek/povzetek, ki se doda na spletno stran, če le-ta omogoča dodajanje vsebin, v katero od vsebinskih rubrik. Na tej podlagi se 1x/teden pripravi privlačen maling, s katerim se bralca pritegne na spletno stran k nadaljnjemu branju zgodbe in k nakupu knjige.

ALI

Pripravimo krajši nagovor, s katerim povabimo bralca k nakupu knjige, ki bolj podrobno predstavi tematiko o kateri pišemo. 

  • 4 vsebinske mailinge (1 mailing/teden)

  • 4 informativne mailinge o novi knjigi, prednaročniški akciji ali kateri drugi dejavnosti založbe (1mailing/teden)

Mirela Smajić – Aleksandar Arsov
Kregarjeva 1 8250 Brežice

+386 31 536 903 Mirela

+386 40 731 169 Aleksandar